نوشته شده توسط : admin

با استفاده از روش برش لیزری، انواع مختلفی از مواد را می توان به اشکال و اندازه های متفاوت تبدیل کرد. با این حال، در جهان تجاری امروز، برش لیزری فرصت های هیجان انگیزی را فراهم می کند که این امکان با تکنولوژی های قدیمی میسر نمی باشد. با استفاده از این تکنولوژی، شرکت ها می توانند تولید قطعات شخصی، سفارشی شده و حرفه ای را با استفاده از دستگاه لیزر برش چوب انجام دهند. برش لیزری چوب به دلیل ظرافت و انطباق پذیری آن، بین صنعتگران بسیار محبوب شده است.

دستگاه برش لیزری به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های صنعتی شناخته می‌شود که می‌توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. استفاده از اشعه لیزر در دستگاه های برش و حکاکی باعث افزایش چشمگیر دقت این دستگاه ها می باشد. دستگاه برش لیزری ،دستگاه مکانیکی است که به یک ابزار لیزری مجهز شده و از آن برای برش و حکاکی لیزری بر روی سطوح مختلف استفاده می‌شود.

 صنعتگران طرح های ساده و پیچیده را توسط دستگاه برش لیزری به سادگی بر روی چوب برش می دهند. همچنین از آنجا که ماشین برش لیزری به طور مستقیم با متریال چوب ارتباط ندارد، سایش هایی نظیر برش با اره و چاقو روی چوب ایجاد نمی شود. اره را کنار بگذارید و دستگاه لیزر برش چوب را جایگزین نمایید.  برش با مته، اصطلاح کلی است که با نام cnc شناخته شده است این دستگاه‌ها از کامپیوتر دستور می‌گیرند. در cnc بجای لیزر از مته استفاده می‌شود. در برش لیزری قطعات با تاباندن یک پرتوی لیزر قوی به سطح جسم برش یا حکاکی می‌شوند. استفاده از دستگاه لیزر و کامپیوتر باعث عدم دخالت نیروی انسان، بهبود عملکرد، دقت و سرعت عمل در اجرا می شود.

برش لیزری چوب

 برش لیزر چوب چگونه کار می کند؟ اساسا لیزر یک پرتو قوی از نور متمرکز است که می تواند همه انواع چوب را به راحتی برش دهد. برش لیزری تکنولوژی است که از آن برای برش لیزری چوب استفاده می کند و معمولا برای برنامه های تولید در صنعت استفاده می شود. برش لیزری چوب جهت صنایع دستی هنری، جعبه جواهر، هدایا، دکوراسیون داخلی، خاتم کاری، جعبه های تبلیغاتی، انواع استند نمایشگاهی و فروشگاهی، اسباب بازی، ساخت زیورآلات چوبی، دکوراسیون چوبی، تندیس، جعبه بسته بندی استفاده می شود. لیزر برای پروژه های چوب کاری سازگار است و بسیار مناسب می باشد. برش و حکاکی چوب یکی از پرطرفدارترین کاربردهای لیزر است زیرا می تواند بسیاری از پروژه های مختلف را پوشش دهد.
 انواع چوب مناسب جهت برش و حکاکی با لیزر نظیر MDF،HDF، تخته سه لا، چوب طبیعی، چوب مصنوعی، چوب پلاست، چوب گردو، چوب توسکا، چوب راش، چوب سدر، چوب گیلاس جهت برشکاری مناسب می باشد.



:: برچسب‌ها: برش لیزری چوب, برش لیزری, برش لیزری غیر فلزات, برش لیزری فلزات, مزایای برش لیزری چوب ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دستگاه برش لیزری با دقت زیاد، سرعت بالا و با قدرت زیاد برش می دهد. برش لیزر برش بسیار دقیق است و خطایی ندارد. روی فلزاتی نظیر استیل، برنج، فولاد، آهن و آلومینیوم می توان برش لیزری انجام داد. غیر فلزاتی نظیر چوب، پلاستیک، کاغذ، پارچه، چرم و  ... را با دستگاه برش لیزری غیر فلزات برش داد.
راحتی کار با دستگاه برش لیزر از مزایای استفاده از آن می باشد. همچنین دقت بسیار بالایی برش لیزری از مزایای دیگر استفاده از دستگاه لیزر می باشد.
امروزه دستگاه برش لیزر در صنایع مختلف کاربرد دارد و مورد استقبال قرار گرفته است. دستگاه های برش لیزر دارای سایزهای متفاوتی است که بسته به کاربرد و صنعت مورد نیاز قابل انتخاب می باشد. با توجه به اینکه دستگاه برش لیزری دارای تجهیزات جانبی می باشد می بایست بر اساس فضای کار، دستگاه لیزر را خریداری کرد.
از مهمترین موارد جهت انتخاب دستگاه لیزر، نوع مواد و متریال جهت برش لیزری می باشد. دستگاه لیزر مخصوص برش فلزات و غیرفلزات بر اساس متریال قابل انتخاب می باشد. قدرت و توان دستگاه های لیزر برش متفاوت است و براساس نوع و ضخامت متریال قابل انتخاب است. 

سرعت عالی، دقت و ظرافت برش لیزری و هزینه پایین اجرا از مزایای دستگاه برش لیزر می باشد. استفاده از دستگاه برش لیزری، کیفیت عالی، بهره وری بالا، مصرف انرژی کمتر و راندمان بالا را به همراه دارد.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت، خرید یا خدمات انواع دستگاه های لیزر برش و حکاکی یا مشاوران متخصص و خیره بخش فروش شرکت پرسناژ تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: دستگاه برش لیزری, بهترین دستگاه برش لیزری, برش لیزری فلزات, برش لیزری غیرفلزات, برش لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در روشهاي سنتي برای برش كاغذ و مقوا از قيچي يا قالب هاي فلزي استفاده مي شد که سرعت برش بسیار پایین می بود و قابلیت برش ظریف کاغذ و مقوا مسیر نبود همچنین در صورت استفاده از قالب جهت برش، هزینه ساخت قالب بسیار زیاد است و جهت تعداد کم مقرون به صرفه نمی باشد.
دستگاه برش لیزر در انجام سفارشات اختصاصی برش بسیار اهمیت دارد زیرا این دستگاه با به روز ترین سیستم ها برای عملیات لیزری مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه های برش لیزر از جمله دستگاه های بسیار مورد توجه در صنعت کاغذ و مقوا قرار دارد و در اکثر موارد برای برش های دقیق استفاده می شود. برای خرید دستگاه لیزر، همیشه باید به نیاز ها و زمینه کاری خود توجه نمود و با توجه به آن دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از ویژگی های مهم دستگاه برش لیزر، سایز میز کار است که هنگام خرید باید به آن توجه نمود.
اگر سایز متریالی که قرار است روی آن طرح حکاکی لیزری شود بزرگ باشد به همان نسبت باید میز دستگاه برش لیزر نیز بزرگ انتخاب شود در غیر این صورت متریال روی دستگاه جای نمی گیرد. شما باید با توجه به متریالی که می خواهید از آن استفاده کنید و این که قرار است برش و حکاکی روی چه سایزی از متریال انجام گیرد، سایز میز کار خود را انتخاب کنید. 

انواع کاغذ برای حکاکی و برش لیزری:

  • کاغذ با ضخامت های مختلف.
  • انواع مقوا با ضخامت های مختلف.
  • کارتن مقوا.
  • کارت تبریک.
  • جعبه هاي کادويي.
  • کارت دعوت نامه.
  • کارت عروسی.
  • جعبه سازی.
  • صنایع دکوراسیون.
  • هنر و صنایع دستی

برش لیزری و حکاکی لیزری قابلیت لیزرکاری کارت های تبریک، کاغذ کادوی بسته بندی هدیه دارد ، زیبایی طرح خود را با یک حکاکی ظریف و منحصر به فرد، ارتقا دهید. حکاکی لوگو، عکس و نقش برای شخصی سازی متریال قابل استفاده است. حکاکی ظریف و برش بسیار دقیق لبه از مزایای برش لیزر می باشد. شما حتی می توانید کوچکترین و ظریف ترین طرح های گرافیکی و نقوش هندسی را با بالاترین دقت حکاکی لیزری غیر فلزات ایجاد کنید. 

لیزرکاری کارت های تبریک

مزایای استفاده از دستگاه برش و حک لیزر

  1. حکاکی لیزری سطحی و عمیق.
  2. عدم ایجاد لک روی کاغذ و مقوا.
  3. حکاکی و برش نقوش با جزئیات زیاد.
  4. برش لیزری ظریف الگو.
  5. دقت بالاي برش 
  6. عمر مفید طولانی دستگاه لیزر.
  7. ضايعات کم در اتمام كار.
  8. سهولت تبديل طرح برش به محصول نهايي.
  9. لبه هاي صاف برش. 
  10. امکان ساخت محصولات کاغذی و مقوایی تزیینی در تعداد محدود.
  11. ساخت محصولات کاغذی و مقوایی در ابعاد بزرگ.
  12. سهولت تبديل طرح برش به محصول برش خورده.


:: برچسب‌ها: دستگاه برش لیزری, برش لیزری مقوا, برش لیزری کاغذ, برش لیزری غیر فلزات, حکاکی و برش لیزری غیرفلزات ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تفاوت دستگاه لیزر برش طلا و نقره

دستگاه برش  لیزری از پرکاربردترین دستگاه‌های صنعتی شناخته شده است. دقت بالای دستگاه لیزر به جهت بهره مندی از اشعه لیزر بسیار زیاد می باشد که در نتیجه به سرعت بالای عملکرد دستگاه منجر می شود، همچنین عدم دخالت انسان و استفاده از کامپیوتر باعث بهبود عملکرد دستگاه های لیزر شده است. برش لیزری فناوری است که از لیزر برای برش فلزات استفاده می کند و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. در فرآیند برش لیزری، نور لیزر با تولید گرما، مواد را ذوب می کند. برای برش ورق فلز، دستگاه های برش لیزری انرژی کمتری استفاده می کنند. تکنولوژی برش لیزر، طیف وسیعی ازفلزات را برش می دهد.

دستگاه برش لیزری، دستگاهی مکانیکی است که مجهز به ابزار لیزر می باشد و جهت برش و حک انواع متریال و سطوح استفاده می شود. لیزر دستگاه که با تولید جریان نور بسیار قوی، باعث برش و جدا شدن مواد از هم می شود. به عبارت دیگر، با استفاده از دستگاه برش لیزر و تاباندن اشعه لیزر به متریال، بخش مورد نظر طبق ایده و طرح دلخواه، از متریال جدا می شود. طراحان و تولید کنندگان جواهرات به طور مداوم به دنبال راه حل های قابل اعتماد برای تولید برش دقیق فلزات گرانبها هستند. برش لیزری فایبر با قدرت بالا و قابلیت های جدید، به عنوان یک انتخاب عالی برای  برش طلا و نقره می باشد. دستگاههای برش لیزری می توانند انواع متنوعی از  متریال های متفاوت  را با  ضخامت های مختلف را برش داده و اشکال پیچیده و ساده را ایجاد نماید. علاوه بر این، لیزرهای فایبر با حداکثر دقت و انعطاف پذیری عالی راه حلی برای برش دقیق با هزینه ای مناسب می باشد. با استفاده از دستگاه لیزر، طراحان طلا و جواهر برای ایجاد اشکال مختلف محدود نمی شوند. با سیستم برش لیزری فلزات شما به راحتی می توانید  برش پیچیده ای را بر روی طرح های طلا و نقره ایجاد نمایید.

مزیت دستگاه برش لیزر در مقایسه با روش های برش سنتی:

  1. حداقل اعوجاج در قطعات .
  2. برش اشکال پیچیده.
  3. تکرارپذیری بسیار بالا.

از مزایای برش لیزری فلزات نظیر طلا و نقره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در به‌کارگیری.
  • کیفیت و تمیزی در برش لیزری محصول نهایی.
  • عدم وجود لبه‌های تیز و اضافی در قسمت‌های برش خورده.
  • افزایش دقت اجرای کار و ظرافت بالا.
  • وجود پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت در حین برشکاری لیزری.
  • اجرای لیزری تصاویر و متون دلخواه.
  • کیفیت بالا برش لیزری.
  • برش لیزری طرح ها و نقوش داخواه.
  • سرعت بالای برش و خروجی نهایی با کیفیت برش.
  • توانایی تنظیم قدرت اشعه لیزر بر اساس نیاز.
  • توانایی برش لیزری بر روی مواد مختلف.
  • عدم نیاز به تماس با سطح متریال.


:: برچسب‌ها: برش لیزری فلزات, برش لیزری نقره, برش لیزری طلا, تفاوت برش لیزری طلا و نقره, دستگاه برش لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعمیرات دستگاه های برش لیزری

دستگاه لیزر حکاکی و برش، دستگاهی است که بر اساس پرتو لیزر کار می کند. براساس نوع دستگاه لیزر و توان لیزر، متریال های مختلف حکاکی و برش لیزری می شوند.
دستگاه های لیزر به صورت زیر دسته بندی می شوند:
- دستگاه برش لیزر مخصوص فلزات
- دستگاه حکاکی لیزر مخصوص فلزات 
- دستگاه حکاکی و برش مخصوص غیرفلزات  Co2
- دستگاه های حکاکی لیزری مخصوص فلزات
دستگاه های برش لیزری غیر فلزات

مواردی که منجر به عدم کارکرد درست دستگاه لیزر می شود در زیر نام برده شده است.

1- دستگاه لیزر لیزر نداشته باشد.

2- مین بورد در حالت لود  (Load) باقی می ماند.
3- مادر بورد دستگاه لیزر روشن نمی شود.
4- توان لیزر دستگاه توسط دستگاه لیزر شناخته نمی شود.
5- عدم وجود پرتو لیزر.
6- لیزر دستگاه ضعیف کار می کند.
7- لیزر دستگاه یکسره کار می کند.
8- لیزر دستگاه لیزر، قطع و وصل می شود.
9- پنل لیزر روشن نمی شود.
10- Usb توسط دستگاه لیزر شناخته نمی شود.
11- آب چیلر پمپا‍ژ نمی شود.
12- آب توسط چیلر خنک نمی شود.
13- محورهای دستگاه لیزر حرکت نمی کند. (عدم حرکت محور های X وY  دستگاه لیزر)
14- کیبورد غیرفعال می شود.
15- هایولتاژ روشن نمیشود.
16- هایولتاژ جرقه میزند.
17- اتصالی در نواحی تیوپ لیزر.
18- اتصالی در نواحی پاور لیزر.
19- داغ شدن هد لیزر

تعمیر دستگاه لیزر CO2، تعمیر دستگاه فایبر، تعمیر پاور دستگاه لیزر، تعمیر چیلر دستگاه لیزر، تعمیر مادربرد دستگاه لیزر از جمله مواردی است که توسط مهندسین مجموعه پرسناژ انجام می پذیرد.

کارشناسان و مهندسین مجرب، پس از بررسی انواع دستگاه لیزر ( دستگاه لیزر حکاکی و دستگاه لیزر برش) و  قطعات لیزر، اقدامات اولیه و آزمایش های مورد نیاز را انجام داده ، و پس از تشخیص مشکل قطعه دستگاه لیزر و در صورت نیاز و تمایل مشتری، قطعه معیوب را تعمیر می نمایند. در صورت وجود مشکل در قطعات دستگاه، مهندسسین خبره شرکت پرسناژ آماده تعمیر قطعات و ارائه خدمات با کمترین و مناسب ترین هزینه به مشتریان محترم می باشد.



:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر, دستگاه برش لیزری, قیمت دستگاه برش لیزری, تعمیر دستگاه برش لیزری, هزینه دستگاه برش لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برش لیزری چوب در صنعت چه فوایدی دارد؟

با استفاده از روش برش لیزری، انواع مختلفی از مواد را می توان به اشکال و اندازه های متفاوت تبدیل کرد. با این حال، در جهان تجاری امروز، برش لیزری فرصت های هیجان انگیزی را فراهم می کند که این امکان با تکنولوژی های قدیمی میسر نمی باشد. با استفاده از این تکنولوژی، شرکت ها می توانند تولید قطعات شخصی، سفارشی شده و حرفه ای را با استفاده از دستگاه لیزر برش چوب انجام دهند. برش لیزری چوب به دلیل ظرافت و انطباق پذیری آن، بین صنعتگران بسیار محبوب شده است.

دستگاه برش لیزری به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های صنعتی شناخته می‌شود که می‌توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. استفاده از اشعه لیزر در دستگاه های برش و حکاکی باعث افزایش چشمگیر دقت این دستگاه ها می باشد. دستگاه برش لیزری ،دستگاه مکانیکی است که به یک ابزار لیزری مجهز شده و از آن برای برش و حکاکی لیزری بر روی سطوح مختلف استفاده می‌شود.

 صنعتگران طرح های ساده و پیچیده را توسط دستگاه برش لیزری به سادگی بر روی چوب برش می دهند. همچنین از آنجا که ماشین برش لیزری به طور مستقیم با متریال چوب ارتباط ندارد، سایش هایی نظیر برش با اره و چاقو روی چوب ایجاد نمی شود. اره را کنار بگذارید و دستگاه لیزر برش چوب را جایگزین نمایید.  برش با مته، اصطلاح کلی است که با نام cnc شناخته شده است این دستگاه‌ها از کامپیوتر دستور می‌گیرند. در cnc بجای لیزر از مته استفاده می‌شود. در برش لیزری قطعات با تاباندن یک پرتوی لیزر قوی به سطح جسم برش یا حکاکی می‌شوند. استفاده از دستگاه لیزر و کامپیوتر باعث عدم دخالت نیروی انسان، بهبود عملکرد، دقت و سرعت عمل در اجرا می شود.

برش لیزری چوب

 برش لیزر چوب چگونه کار می کند؟ اساسا لیزر یک پرتو قوی از نور متمرکز است که می تواند همه انواع چوب را به راحتی برش دهد. برش لیزری تکنولوژی است که از آن برای برش لیزری چوب استفاده می کند و معمولا برای برنامه های تولید در صنعت استفاده می شود. برش لیزری چوب جهت صنایع دستی هنری، جعبه جواهر، هدایا، دکوراسیون داخلی، خاتم کاری، جعبه های تبلیغاتی، انواع استند نمایشگاهی و فروشگاهی، اسباب بازی، ساخت زیورآلات چوبی، دکوراسیون چوبی، تندیس، جعبه بسته بندی استفاده می شود. لیزر برای پروژه های چوب کاری سازگار است و بسیار مناسب می باشد. برش و حکاکی چوب یکی از پرطرفدارترین کاربردهای لیزر است زیرا می تواند بسیاری از پروژه های مختلف را پوشش دهد.
 انواع چوب مناسب جهت برش و حکاکی با لیزر نظیر MDF،HDF، تخته سه لا، چوب طبیعی، چوب مصنوعی، چوب پلاست، چوب گردو، چوب توسکا، چوب راش، چوب سدر، چوب گیلاس جهت برشکاری مناسب می باشد.



:: برچسب‌ها: برش لیزری, دستگاه برش لیزری, برش لیزری غیر فلزات, برش لیزری چوب, ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین دستگاه حکاکی لیزر

اینکه تکنولوژی لیزر در زمان نسبتا کوتاهی بین میلیون ها نفر در سراسر جهان رایج شده است بسیار شگفت انگیز است. دستگاه های حکاکی لیزری، انقلاب شگرفی در صنایع ایجاد کرده اند. با استفاده از تکنولوژی لیزر و با کمک کامپیوتر می توانید نتایج بسیاری را با حکاکی لیزری طیف وسیعی از مواد به دست آورید. طرح ها و نقوش را می توان به راحتی به دستگاه حکاکی لیزری سپرد. حکاکی لیزری دارای مزایا و کاربردهای بسیار زیادی است.

همچنین لیزرها در روش های پزشکی و در درمان های مختلف مانند عمل چشم، دندانپزشکی، لیزر درمانی، جراحی ، جراحی زیبایی، آکنه، درمان پوست و حذف مو استفاده می شود. همچنین در تحقیقات علمی، سازمان های نظامی و انتظامی از فناوری های لیزر استفاده می کنند.

با توجه به توسعه و پیشرفت انواع مختلف لیزر مواد فلزی و غیر فلزی، قابلیت حکاکی بسیار عالی با دقت و سرعت بالا است. بسته به نوع منبع لیزر و قدرت خروجی ، دستگاه های لیزر حکاکی می توانند طیف گسترده ای از مواد را نظیر کاغذ، مقوا، چرم، پارچه، منسوجات، شیشه، پلکسی گلس، پلاستیک، سرامیک، سنگ، گرانیت و ... حکاکی کند. حکاکی انواع بارکد، شماره سریال، شماره های VIN و اطلاعات شناسایی توسط جدیدترین دستگاه های حک لیزر قابل اجرا می باشد. 

توسعه تکنولوژی لیزر برای انواع صنایع و اهداف تجاری توسط دستگاه های لیزر جهت شرکت های کوچک و متوسط به عنوان سرمایه گذاری ارزان قیمت، بسیار مهم می باشد. بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط، به دنبال استفاده از دستگاه های لیزر برای صنعت خود هستند. دستگاه لیزر برای کسب درآمد و رونق کاری در بسیاری از صنایع استفاده می شود. محدوده  فعالیت دستگاه های حکاکی لیزر بسیار وسیع و متنوع است به کسب درآمد منجر می شود. انتخاب دستگاه لیزر مناسب از مهمترین نکات شروع کسب و کار است. دستگاه حک لیزر در سایزها و توان های مختلف موجود می باشد که قبل از خرید می بایست به آن توجه کرد.

از موارد كاربرد دستگاه هاي ليزر حكاكي:

- صنعت تبليغات، ساخت هداياي تبليغاتي و بسته بندي.
- صنعت تابلوسازي و ماکن سازی.
- صنعت الكترونيك و حكاكي قطعات الكترونيك.
- صنعت دكوراسيون داخلي.
- واشرسازي لاستيکي و مهرسازي ليزري با کيفيت بالا.
- صنعت چوب و ام دی اف.
- صنعت شيشه.
- صنايع دستي

از ويژگي هاي مهم  دستگاه هاي ليزرحك: 

- سرعت و دقت بالاي دستگاه حك لیزری فلزات و غیرفلزات.
- انعطاف پذيري بالا توسط نرم افزار حرفه اي.
- قابلیت حک لیزری بر روي طيف وسيعي از مواد فلزی و غیرفلزی.
- راحتی تبديل طرح به محصول نهایی.
- قابلیت اجرای كارهاي تعداد كم و سفارشي.
- هزینه پایین تولید.
- عدم نیاز به ساخت کلیشه و یا الگو.
- ماندگاری طولانی حک لیزری.
- قابلیت حک لیزری عمیق.
- قابلیت انتخاب نوع فونت.



:: برچسب‌ها: حکاکی لیزری, دستگاه حکاکی لیزری, حک لیزری فلزات, دستگاه لیزری حکاکی, بهترین دستگاه حکاکی لیزری, ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

روی طلا و نقره به چه شکل انجام می شود؟

امروزه تقاضا برای جواهرات شخصی سازی شده توسط لیزر افزایش یافته است که باعث افزایش نیاز به دستگاه لیزر حکاکی شده است. ماشین آلات لیزر حکاکی مخصوص جواهرآلات به صورتی طراحی شده است که داخل و بیرون انگشتر و النگو حکاکی شوند. دستگاه لیزر می تواند برای تزئین جواهرات از جنس طلا و نقره با طرح های پیچیده استفاده شود. دستگاه لیزر فایبر گزینه ای عالی برای حک لیزری حلقه، گردنبند، دستبند، النگو و ... است.

حکاکی لیزری دارای سیستم تکنولوژیی عملکرد سریع و دقیق است که به سرعت جایگزین سیستم های قدیمی شده است. امروزه حک لیزر به یک روش در صنعت طلا، نقره و فلزات گرانبها تبدیل شده است. طرح های خلاقانه و مطابق مدروز، انواع متن ، نوشته و تاریخ، طرح گرافیکی، علامتT  ، بارکد، کدهای QR، ماتریس  با تکنولوژی لیزر، قابل حکاکی لیزری بر روی جواهرآلات می باشد.امکان حک لیزری تصاویر چهره عزیزانتان و انواع مناظر، حکاکی انواع اسم فارسی، لاتین و کاراکتر ها بر روی انواع سطوح فلزی بخصوص طلا و نقره می باشد.

امروزه ثبت طرح های خلاقانه روی جواهرات، به طور فزاینده ای اهمیت یافته اند. فلزات گرانبها مانند نقره و طلا بسیار نرم هستند و از تکنولوژی لیزر فایبر در زمینه حکاکی فلزات گران بها نظیر طلا و نقره استقبال بسیاری می شود به نحوی که حکاکی نوشته و عکس روی پلاک طلا و نقره توسط دستگاه لیزر به آسانی مسیر می باشد. دستگاه های حک لیزری فایبر مخصوص طلا، نقره، پلاتین، تیتانیوم و … با سرعت و کیفیت عالی باعث بالارفتن راندمان تولید و افزایش کیفیت محصول می شود. دستگاه های لیزر حکاکی فلزات  قابل اطمینان ترین و موثرترین دستگاه در نوع خود می باشد. این بدان معنی است که از پیشرفته ترین فن آوری های موجود روز جهت حکاکی طلا، نقره و همچنین سایر فلزات  استفاده می کند.
دقت حکاکی دستگاه لیزر فایبر بسیار زیاد و نتیجه حک ظریف است همچنین امکان حکاکی لیزری بر روی سطوح صاف و مدور وجود دارد. سرعت ‏حک لیزری بسیار بالا است و در نهایت خروجی لیزر، حکاکی با کیفیت می باشد.

حلقه های نامزدی و عروسی ، ساعت، گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره، پابند، آویز، النگو، جاکلیدی، پلاک گردنی، مدال و ... از جنس طلا و نقره از نمونه های کاربردی حک لیزر برای جواهرات می باشد.



:: برچسب‌ها: حک لیزری, دستگاه حکاکی لیزری, حکاکی لیزر فلزات, حکاکی لیزری طلا, حکاکی لیزری نقره ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعمیرات دستگاه لیزر

دستگاه لیزر حکاکی لیزری و برش لیزری اساسا یک دستگاه است. دستگاه های لیزر CO2، می توانند برش و حکاکی لیزری را همزمان انجام دهد. این دستگاه ها بر اساس عملکرد اصلی شان، لیزر برش یا لیزر حکاکی نامگذاری می شوند. اگر دستگاه لیزر برای برش استفاده شود، معمولا به عنوان دستگاه برش لیزری نامیده می شود و اگر حک لیزری عملکرد دستگاه لیزر باشد به عنوان دستگاه حک لیزری شناخته می شود.

حکاکی لیزری چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر در طول فرایند حکاکی لیزری، شکل، گرافیک و یا تصویر (به عنوان مثال JPG یا PNG) را در طیف گسترده ای از مواد پردازش می کند. لیزر به صورت افقی و بصورت خطی حرکت می کند، و مواد را بصورت نقطه به نقطه و خط به خط حذف می کند و حکاکی لیزری انجام می شود. در میان روش های دیگر،  سطوح یا اشکال می توانند با استفاده از این روش حکاکی لیزری شوند که شامل عکس، تصویر، آرم و ... می باشد.
ماشین آلات حکاکی لیزری در صنایع مختلف جهت علامت گذاری، برش یا حکاکی روی طیف گسترده ای از مواد (پلاستیک، چوب، فلز، چرم، شیشه ...) قابل استفاده است. دستگاه حکاکی لیزری در سایزها و  قدرت های مختلف موجود می باشد.

لیزر برش چگونه کار می کند؟

برش لیزری یک فرایند جداسازی است.در طول این فرایند، برش توسط پرتو لیزر انجام می شود، برش لیزر همانند حکاکی لیزری، می توان از انواع مختلف مواد استفاده کرد.
قبل از خرید دستگاه حکاکی و برش لیزری CO2  نیاز است تا اطلاعاتی در خصوص این دستگاه داشته باشید. پشتیبانی و خدمات فروش از مهمترین موارد در خصوص تعمیر و نگهداری دستگاه های صنعتی لیزر حکاکی و برش می باشد. کارشناسان مجرب با بهره گیری از تجربه و دانش روز ، آماده عیب یابی، سرویس و تعمیر دستگاه¬های لیزر صنعتی حکاکی، برش می¬باشد.

معایب احتمالی دستگاه های لیزر

1- مشکل در نصب نرم افزار دستگاه لیزر
2- عدم وجود پرتو لیزر
3- قطع و وصل شدن لیزر
4- عدم وجود پرتو لیزر
5- استپ کردن مادر برد
6- عدم تنظیم و تطبیق قدرت دستگاه
7- عدم شناخت USB توسط دستگاه لیزر
8- غیر فعال شدن صفحه کلید
9- روشن نشدن پنل دستگاه لیزر
10- عدم پمپاژ آب چیلر
11- عدم حرکت محورها
12- روشن نشدن یا جرقه زدن های ولتاژ
13- غیر فعال شدن کنترل پنل
14- روشن نشدن پاور yag
15- عدم وجود لیزر
پیشنهاد می شود قبل از هرگونه اقدام به تعمیر دستگاه برش لیزری و یا تعمیر دستگاه حکاکی لیزری با کارشناسان خبره و مهندسین متخصص در خصوص تعمیر مشورت نموده و در خصوص تعمیر قطعات معیوب اطلاعات کسب نمایید. مهندسین مجرب با بهره‌گیری تخصص و استفاده از قطعات اصل و  اورجینال، دستگاه لیزر را در اسرع وقت و با نازلترین قیمت تعمیر نموده و عملکرد صحیح آن را تضمین می‌نماید.



:: برچسب‌ها: دستگاه حکاکی لیزری, تعمیر دستگاه حکاکی, تعمیر دستگاه حکاکی لیزری, دستگاه لیزر برش و حکاکی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شرایط حکاکی تصویر چیست؟

امروزه حک لیزری چهره و تصویر از جذاب ترین هدایایی است که می توان به دوستان خود هدیه دهید. همچنین حک لیزری از سودآورترین کارهایی است که با دستگاه حکاکی لیزر می توان انجام داد. فرآیند حکاکی لیزر عکس شامل استفاده از دستگاه حکاکی لیزری جهت حک تصویر می باشد. تصاویر با طیف گسترده ای از سایه و نور ، بهترین انتخاب برای این فرایند می باشد. 


چه متریالی قابل حکاکی لیزر هستند؟ کلیه متریال هایی که قابل حک لیزری هستند برای این کار مناسب هستند. متریالی نظیر چوب، کاغذ و مقوا، پلاستیک، پلگسی گلس، شیشه، سنگ و ... . حک لیزری قابلیت تبدیل عکس دیجیتالی به محصولی زیبا و ماندگار را به شما می دهد. بدین منظور می بایست  یک عکس مناسب جهت حکاکی لیزری انتخاب نمایید از تصاویری که عمدتا یک رنگ هستند یا سایه را دارند اجتناب نمایید، زیرا خروجی نهایی پس از حکاکی لیزری مطلوب نخواهد بود. مهم است که تصاویر با کنتراست، وضوح و دقت بالا را انتخاب کنید. برای کسب بهترین نتایج، تصاویر دیجیتالی با  300 DPI را انتخاب نمایید. تصاویر با وضوح بالا  به طور کلی نتایج بهتر و خروجی با کیفیت بالا را تولید خواهند کرد. به عبارت دیگر، تصاویری که دارای رزولوشین بالا، نور و کنتراست مناسب دارند  و دارای جزئیات بهتری هستند را انتخاب نمایید. انتخاب عکس مناسب، اولین قدم برای داشتن حکاکی لیزری مناسب و تاثیر گذار می باشد.

چگونه یک تصویر را به حکاکی لیزری تبدیل می کنید؟

مرحله 1: عکس با کیفیت عالی انتخاب نمایید
مرحله 2: قسمتهای اضافه عکس را که نیاز ندارید برش بزنید.
مرحله 3: پس زمینه تصویر را حذف کنید.
مرحله 4: عکس به حالت سیاه و سفید تبدیل نمایید.
مرحله 5: در صورت نیاز، عکس را ویرایش نمایید.
مرحله 6: اندازه تصویر را مشخص نمایید.
مرحله 7: نور تصویر را اصلاح نمایید.
مرحله 8: تصویر را به فرمت Bitmap  تبدیل نمایید.

حکاکی لیزر تصویر بر روی غیر فلزاتی مانند چوب، ام دی اف، مقوا، پلاستیک، سنگ مرمر، چرم، سنگ، کاشی و شیشه، مولتی استایل، پلکسی گلس و ... با کیفیت بسیار بالا قابل حک می باشد. حکاکی لیزری فلزاتنظیر طلا، نقره، مس، استیل، آهن، آلومینیوم و ... جهت حک تصویر مناسب می باشد. قبل از شروع حکاکی لیزری، مواردی نظیر سایز عکس و کیفیت متریال مورد نظر را بررسی نمایید. پرسناژ با دانش و تجربه بالا  آماده است تا بهترین مشاوره را جهت حک لیزری تصاویر ارائه نماید.

حکاکی لیزر تصویر:

-حک لیزری تصویر روی گردنبند.
-حک لیزری تصویر حیوانات (سگ و گربه)  روی پلاک مشخصات حیوانات.
-حک لیزری تصویر روی جاکلیدی و فندک.
-حک لیزری تصویر جهت آلبوم عکاسی.
-حک لیزری تصویر  روی بدنه لپ تاب، تبلت، موبایل.
-حک لیزری تصویر جهت سنگ مزار.



:: برچسب‌ها: حکاکی لیزری فلزات, حکاکی لیزری غیر فلزات, حکاکی لیزری, دستگاه لیزر حکاکی, حکاکی تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استفاده از دستگاه حکاکی لیزری چه مزیت هایی دارد؟

لیزر فن آوری نوینی است که در اکثر صنایع بسیار کاربردی است. دستگاه های حکاکی لیزر جهت فلزات و غیر فلزات در سایزهای متفاوت و برای حکاکی انواع متریال قابل استفاده است. مزیت اصلی استفاده از دستگاه حکاکی لیزر، استفاده  بدون نیاز به تماس و با استفاده از پرتو بسیار متمرکز نور می باشد.  حکاکی دستگاه لیزر ، بسیار دقیق است و قابلیت تکرار طرح و تکرار تولید محصول را به کاربر می دهد که در مقایسه با روش های سنتی بسیار کاربردی و بدون اشکال می باشد.  

ویژگی ها و مزایای حک لیزری با دستگاه  لیزر :

از ویژگی های دستگاه های حک لیزری، حکاکی طرح های پیچیده در زمان کوتاه و با دقت بالا می باشد. حک لیزری طرح ها بوسیله دستگاه لیزر حکاکی سریع ، راحت و مقرون به صرفه می باشد. اجرای انواع طرح های پیچیده و متنوع بصورت کاملا سفارشی و با دقت عالی و ظرافت بالا قابل اجراست.

قابلیت اجرای آسان ایده به محصول نهایی با استفاده از لیزر مقدور می باشد. توسط دستگاه حک لیزر امکان حک لیزری در سایزهای مختلف و طبق نیاز مشتری امکان پذیر است. سرعت بالای این دستگاهها جهت اجرای کارهای ظریف روی کیفیت کار تاثیر منفی نمی گذارد و برای اجرای کارهای تیراژ بسیاز مناسب می باشد. در صنایع مختلف، برای حکاکی انواع متریال از دستگاه های لیزر بهره گرفته می شود. امروزه با استفاده از دستگاه حک لیزر به راحتی می توانید هر طرحی را خلق کنید.

از دیگر مزایای دستگاه حک لیزری می توان به حک لیزری با سرعت بالا و کنترل دقیق طرح نام برد. دستگاه حک لیزری امکان حکاکی با عمق‌های متفاوت و بر اساس درخواست مشتری را دارا می باشد. حک لیزری دارای ماندگاری و ثبات است. حکاکی لیزری سطوح، دائمی است و در اثر عوامل محیطی مانند تماس، اسید ، تغییر در درجه حرارت و ...  پاک نمی شود. همچنین نوشته، اعداد و علایم که توسط تکنولوژی لیزر حکاکی  شده است، قابل جعل و تقلب نمی باشد.

 

دستگاه های لیزر حکاکی، کیفیت بالایی در اجرای طرح دارند و برای این امر بسیار پرمصرف بوده و تولید کنندگان این ماشین ها را نسبت به دستگاه های قبلی ارجع تر می دانند . راندمان بالا و کمتر شدن هزینه نیروی انسانی از ویژگی دیگر استفاده از دستگاه حکاکی لیزر می باشد. با کمی خلاقیت می توان به کسب و کار خود رونق داد.

 

دستگاه های حکاکی لیزر کاربرد گسترده ای در حکاکی لیزری غیرفلزات و فلزات  در سایزهای متفاوتی برای انواع متریال مانند مواد زیر کاربرد دارد: چرم، پارچه، سنگ، شیشه، کاغذ، پلکسی، چوب، مقوا، پلکسی گلس، کاغذ، ام دی اف، استیل، طلا، نقره، مس، آلومینیوم، آهن و ... .



:: برچسب‌ها: دستگاه حکاکی لیزر, حکاکی لیزری فلزات, حکاکی لیزری غیر فلزات, دستگاه لیزر حکاکی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه دستگاه های لیزر یکی از مهمترین دستگاه ها در صنعت می باشند که طرفداران زیادی پیدا کرده است. دستگاه های حک لیزر در انواع فلز و غیرفلز شامل دستگاه حکاکی فایبر، دستگاه حکاکی CO2 به بازار عرضه می شوند.  یکی از عوامل محبوبیت دستگاه های لیزر در صنایع، قابلیت استفاده از دستگاه  لیزر در صنایع مختلف می باشد. ظرافت بالا، دقت عالی، سرعت، ظرافت حک و برش لیزری انعطاف پذیری اشعه لیزر باعث تثبیت این دستگاه در بین مشاغل مختلف شده است. دستگاه های حک لیزر، طرح های پیچیده را با دقت اجرا نماید. دستگاه حک لیزری در ابعاد و سایزهای مختلف با کاربردها و قابلیت های مختلف موجود می باشد.

 

حکاکی لیزری فلزات: حک لیزری انواع فلزات به صورت صنعتی و نیمه صنعتی قابل اجرا می باشد.


حکاکی لیزری غیر فلزات: حکاکی لیزری بر روی انواع مختلف غیر فلزات از قابل اجرا می باشد.


امروزه، تکنولوژی حک لیزر و استفاده از دستگاه حکاکی لیزر کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. دستگاه CO2  برای قطعات صنعتی غیرفلز بسیار مناسب و کاربردی می باشد. "حکاکی لیزری غیر فلزات" در صنایعی نظیر پوشاک، خودرو سازی، چرم و پارچه، چوب، معرق، کاغذ و مقوا، دکوراسیون داخلی، تابلو سازی، صنایع سنگ، شیشه، مهرسازی، بسته بندی، ماکت سازی، تابلوسازی، پلكسی گلاس، زیورآلات، چوب، شیشه و ... و "حکاکی لیزری فلزات" در صنایعی نظیر طلا، نقره، استیل،  آهن، آلومینیوم، مس و ... از مصرف کنندگان دستگاه حکاکی لیزر می باشند. دستگاه حکاکی لیزر فایبر برای قطعات صنعتی فلزی مناسب می باشد.

انعطاف پذیری و دقت بالای حک لیزری جهت حک شماره سریال، حک لوگو و آرم های تجاری بسیار کاربردی می باشد. از مزیت های حک لیزر، قابلیت حک متن و نوشته ها در سایز بسیار کوچک می باشد.

 

- از مزایای استفاده از دستگاه های حک لیزر به موارد زیر می توان اشاره کرد:

 

  • سرعت و دقت بسیاربالا حک لیزری.
  • ظرافت فوق العاده و کیفیت عالی حک لیزری.
  • قابلیت لیزرکاری طرح های ساده و پیچیده.
  • ماندگاری طرح های حکاکی شده.
  • قابلیت حک لیزری سفارشی.
  • قابلیت تکرار طرح بدون نیاز به کلیشه و الگو.
  • هزینه تولید پایین و مقرون به صرفه.


:: برچسب‌ها: دستگاه حکاکی لیزری, حکاکی لیزری فلزات, حک لیزری انواع فلزات, موارد استفاده از حک لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()

سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

برش لیزری فلزات
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com